nolas nolas
249
BLOG

Salon24 tubą marketingową ?

nolas nolas Gospodarka Obserwuj notkę 8
Ze sporym zdziwieniem obejrzałem materiał filmowy nakręcony przez S24 dotyczący odżywienia na rynku sprzedaży mieszkań. Wypowiadał się jakiś "ekspert" z najwyżej 2-3 letnią praktyką, ponieważ wskazywała na to jego młodzieńcza twarzyczka za to okulary miał szykownie. A propos ekspertów medialnych to wiecie, że większość z tych niby ekspertów to prawie etatowi pracownicy mediów. Tak między innymi jest z ekspertami TVN i TVP Info. No więc ten ekspert z całą powagą i wszechstronną wiedzą ( medialną ) wypowiadał się na temat rynku developerskiego w Polsce. Fachowiec twierdził stanowczo, że rynek sprzedaży mieszkań w Polsce znacznie się ożywił od 2013 roku i jest teraz super. Deweloperzy sprzedają mieszkania na pniu !? Większej bzdury nie słyszałem już od lat. Mam mnóstwo kolegów w tej branży oraz w branży pośrednictwa obrotu nieruchomościami i od 5 lat słyszę od nich zawsze to samo, że rynek nieruchomości jest w sytuacji tragicznej. Nawet w tej sprawie rozmawiałem dziś z deweloperem i agentem nieruchomości. Szeroko otworzył oczy i zapytał mnie gdzie ten rynak ma się tak dobrze ? Coś mi to wszystko śmierdzi propagandą czy raczej działaniami marketingowo - reklamowymi Salonu.
nolas
O mnie nolas

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych - Politologia, Dziennikarstwo. Studia podyplomowe Uniwersytet Ekonomiczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka