nolas nolas
489
BLOG

Maryjan Piłka czyli strzał w stopę prawicy

nolas nolas Polityka Obserwuj notkę 23

Właśnie przysłuchiwałem się publicznej rozmowie niejakiego Mariana Piłki z nowo wybranym prezydentem Słupska Robertem Biedroniem.

Chociaż preferencje seksualne pana Biedronia ani mnie ziębią ani parzą to jednak miałem nadzieję, że przedstawiciel prawicy, można rzec skrajnej prawicy Piłka powie coś w miarę mądrego na temat wyboru zdeklarowanego homoseksualisty na stanowisko prezydenta miasta. 

Niestety Piłka się skompromitował i po prostu ośmieszył przed kamerami. Nie mam pojęcia dlaczego prawica czy środowiska katolickie godzą się na publiczne wystąpienia takich dyletantów w zakresie marketingu politycznego jak wyżej wymieniony przeze mnie Piłka lub wcześniej niejaki ksiądz Oko. 

Otóż co takiego powiedział Piłka. Po pierwsze zaczął wysuwać argumenty ad personam wyraźnie próbując obrażać Biedronia. Twarz Piłki mówiła o tym człowieku wszystko. Prymitywny grymas rozdrażnienia i wściekłości sąsiadował z absolutnie nie merytorycznymi i kłamliwymi uwagami kierowanymi w stronę swojego przeciwnika ideologicznego. 

Piłka śmieszył, tumanił, przestraszał próbując obwiniać Biedronia o coś co nawet z racji kompetencji nie leży w gestii prezydentów miast między innymi o to, iż Biedroń będzie zapewne chciał wprowadzać zmiany w programach nauczania preferujące homoseksualizm i pedofilię. Że Biedroń na stołki dyrektorów szkół i przedszkoli wprowadzi swoich kolegów o tych samych preferancjach seksualnych. Piłka grzmiał jak z ambony i wzorem średniowiecznej inkwizycji nie docierały do niego żadne merytoryczne kontrargumenty. Piłka po prostu wypadł fatalnie. Ale było jeszcze coś na co zwróciłem uwagę w zachowaniu Piłki był on po prostu skrajnie arogancki. Piłka w polityce istnieje już od bardzo wielu lat. Nie udało mu się w wyborach samorządowych w 2010 roku nie udało mu się w wyborach do PE w 2014 roku, ale degeneracja tego człowieka i pycha z jaką się obnosi jest porażająca.

Biedroń zachował się jak mistrz PR. Spokojny, uśmiechnięty, wyluzowany i co tu mówić kulturalny. Celnie punktował swojego przeciwnika i trafiał boleśnie choćby nawet w sytuacji, gdzie wtrącił coś w czasie wypowiedzi Piłki, a ten posłużył się utartym....ja panu nie porzerywałem ! Piłka się ośmieszył ponieważ przy każdej wypowiedzi Biedronia przerywał mu i wchodził w słowo. 

Nie rozumię jednego, dlaczego prawica godzi się na tak marnych obrońców swoich racji jakim jest radny Piłka czy ksiądz Oko przecież w ten sposób każdy publiczny spór ideologiczny skazuje z góry na przegraną. 

nolas
O mnie nolas

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych - Politologia, Dziennikarstwo. Studia podyplomowe Uniwersytet Ekonomiczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka