nolas nolas
423
BLOG

Kidawa - Błońska specjalistka od górnictwa

nolas nolas Polityka Obserwuj notkę 22

Słucham i oglądam państwową telewizję i po prostu pusty śmiech mnie ogarnia. Właśnie w TVP INFO Kidawa - Błońska wypowiada się publicznie na temat zamykania kopalń na Śląsku. 

Przypominam jakim to fachowcem od górnictwa jest ta karierowiczka :

...ukończyła studia socjologiczne na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

W drugiej połowie lat 80. pracowała w dziale literackim Studia Filmowego im. Karola Irzykowskiego. Od 1994 do 2005 była producentem filmowym w spółce Gambit Production.

Ja nie wiem czy takiej Kidawie-Błońskiej po prostu po ludzku nie jest wstyd.

Przecież ona, osoba bądź co bądź na pewnym poziomie ( przynajmniej tak wygląda ) po prostu się kompromituje. 

Jednak kompletna ignorancja i dyletanctwo pani Błońskiej w zakresie problemów Śląska nie jest dla mnie, dla Ślązaka najbardziej bulwersujące w końcu wszyscy politycy to dyletanci i nieroby, ale najbardziej mnie wk....., że Warszawka cały czas pacyfikuje mój dom.

Ręce precz od Śląska bo te rączki wam w końcu odrąbiemy !

 

nolas
O mnie nolas

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych - Politologia, Dziennikarstwo. Studia podyplomowe Uniwersytet Ekonomiczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka