nolas nolas
379
BLOG

Administracja Facebooka wpisuje się w politykę poprawności politycznej

nolas nolas Polityka Obserwuj notkę 6

W dniu 22 lipca w związku z rocznicą zamachu, którego dokonał Anders Breivik przypomniałem owe zdarzenie na moim koncie na Facebooku. Zamieściłem dwa zdjęcia jedno z przed 5 lat oraz drugie obecne. Nie wpisywałem żadnego komentarza tylko suche informacje dotyczące rocznicy. Administracja Facebooka usunęła zdjęcie tylko to z przed 5 lat pozostawiając informację i zdjęcie obecne oraz zablokowała moje konta na 24 godziny. 

Dodatkowo bardzo ciekawe jest to, że rok wcześniej w 4 rocznicę zamachu opublikowałem dokładnie to samo zdjęcie z przed 5 lat i Facebook nie usunął tego zdjęcia. 

Wcześniej wyraziłem swoją dezaprobatę wobec zamachów w Niemczech w bardzo delikatnej formie. Również moi znajomi zostali zablokowani po tym jak napisali komentarze negatywne wobec zamachó w Niemczech. 

Czy takie działanie administracji Facebooka nie nosi znamion dyskryminacji ? Czy Facebook nie wpisuje się w politykę poprawności politycznej ukrywając nastroje blogerów w związku z ostatnimi wydarzeniami w Niemczech ?

Co sądzicie o tym działaniu ?

nolas
O mnie nolas

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych - Politologia, Dziennikarstwo. Studia podyplomowe Uniwersytet Ekonomiczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka